Thursday 1 December 2011

Rombongan Mek Minah Bakal Bertandang

Mek Minah adalah my dear mother in-law, also my mak sepupu gak lah kiranya. Tapi aku rasa peranan aku lebih pada menantu saja berbanding sedara nya dlm bab rumahtangga. Dah namanya kawen dgn anak dia, dah tentu menantu idaman yg dia impi kan yer dak. Pulak tu for anak bongsu dia. Huhu. Nak kawen pon mak yg cari kan jodoh, anak mak sungguh ler. Haha.

Anak2 dah pakat melompat girang bila dengar MakTok nya nak mai bersama sepupu sepapat dan Mak Longnya. Meriah la kejap rumah nanti.

Since depa nak sampai pagi esok Jumaat, gigih la aku terus gantung langsir baru bidan terjun aku tu. Haha.




Alhamdulillah, ukuran nya tiada cacat cela even gabungan kaler nya agak ke lautttttt. Hentam saja lah.

2 comments:

  1. mecing tu ngan sofa baruuuuuuuu ..bau kedaiiiii hehehee

    ReplyDelete
  2. hahaha...mmg kepam bau kedai nya...keke...

    benornya mau amik kaler HITAM, tp takut suram benor rumah kecik aku tu...huhu..

    ReplyDelete