Thursday 27 October 2011

The Drawer Contest By Libresse

This is my 1st ever online contest yg aku join so far. Bravo. Bravo.

Aku join pon dh kira last minit gak ni. Contest ni akan berakhir on 31/10/2011 ni. Hadiah2nya pon menarik belaka  - ada handbag LV, Ipad2, SK2, Samsung Galaxy S2, MAC kosmetik set ...boleh pilih awal2 hadiah mana satu kita nak jika menang contest ni.

Cara nk join pon mudah je, beli produk Libresse then ambil gambar drawer kat rumah tu then cecepat klik ke The Drawer Contest by Libresse,  follow je the easy steps.

Alang2 dh snap gambar drawer tepek kat sana tu kan, aku recycle je lah kasi taruk kat sini pulak.


Drawer ni boleh tahan gak besarnya, cukup lah utk menampung baju basahan harian anak2. Aku pon bukan jenis rajin sgt lipat baju so jarang sgt lah laci2 drawer tu sendat padat dgn baju masing2. Hehe.

Tiap sorang konker 1 laci, sila HAPAL kaler laci masing2 yer anak2. So far si Aisyah, Ainaa & Auni dh alert lah kaler laci masing2.
Jom skodeng laci masing2.

Ni laci milik Ainaa, dia pilih kaler ijo (kaler BEN 10 peberet dia).

Kaler kuning for Auni si tenit. Budak tenit ni bagi ler kaler apa pon dia angguk jer, pantang lepa suka sgt dok bertapa dpn laci main kumbah baju.

Laci paling bawah milik Aisyah, kaler BIRU. Benornya dia mahu laci kaler Merah tp awal2 aku dh booking laci Merah tu utk taruk aku punya benda2 personal cam panties, bra & pads/pantyliner. Karang taruk benda2 tu suma kat laci bawah2, haru la bebudak ni kalau senang capai dok buka main ke apa.

Lagipon drawer ni agak tinggi, laci paling atas tu dh separas dada aku, susah sket for Aisyah nk guna nnti.

Laci merah ni takleh show off cam laci bebudak tu. karang ada yg muntah ijo tgok koleksi2 aku dlm tu. Hehe.




No comments:

Post a Comment