Friday 9 December 2011

Bapok mahal pon nak beli gak

Ada tak hat sedap2 gini tp murah banget reganya???...kalau ado, meh kabo ke ambo...

Popcorn Garrett, Eskrem Haagen Dazs



Aku pon baru tahu ada popcorn tersohor ni bila jejak kaki ke KLCC ari tu, member dok cite dan bg rasa terus rasa nak rembat gak bwk balik bg anak banak rasa gak. Salu gitu kan kita mak2 ni? asal ada benda sedap, sure tingat kat anak, tingat kat cik abe...agaknya cik abe kita ada tak feelin gini gak? InsyaAllah ado. hehe.

Gambar dh snap baru pasan ada memo kata takleh amik gambo. Haha.Seb baik tak kena sound derek.
Ada a few selections popcorn kita boleh pilih. Yg paling sedap hok yg paling mahal lah dah tentu. Hehe. Popcorn salut caramel with nuts (macademia or badam), paling murah pek kecik rega RM19, medium rega RM36 dan large RM46. Ada jugak hat salut cheese, rasanya lemak2 masin. Aku tak sajes korang beli hat ni kalau tekak jenis kelas 'debek' (macam aku), karang bazir sayang duit je tak nyakuk nk makan. Haha.

Ari tu aku beli hat 'Chicago Mix' - caramel + cheese, anak2 pakat kutip hat caramel je, hat cheese tadak sapa nak makan. Jenuh aku gak kena perabih, dh beli mahai2 takkan nk buang. huhu.

Ni lunch aku td. Mkn eskrem mahai 'JER' yeop. Sebatang gitu pon dh 13.99, mak aiii. Tekak punya pasal, pejam mato, bayo...sesekali bulan ngambang boleh la pejam mato bayo. haha.


Bakpo lah sedak sungguh kalu hok mahai nebeng ni..

No comments:

Post a Comment