Friday 9 December 2011

Deko Idaman

Mek Minah : Ni bakpo tak susun bunga elok2? main sumbat jah bubuh daley pasu...
Menantu mithali : susun dah tu mek...cantik je saya tengok.
Mek Minah : Bunga campur2 gitu mana molek..supo bunga hok nok tohok jah main sumbat letok situ.
Menantu mithali : errr...yo ko mek?...ni ala ENGLISH STYLE mek...stail org putih...
Mek Minah : KOYA natu aku ni (ckp dlm hati..)

hahaha.


Konon bertukar angin, dah cemuh dgn red roses hat lama ni.


Pasu tu hadiah dr my own Mek. Proudly homemade by herself. Antara kemahiran mek hasil projek kraftangan desa yg disertainya. Pasu size besar gini salunya depa jual dgn harga RM75-RM100 sebiji. Kagum tgok Mek buat pasu ni, just guna kertas sotkabar tp boleh jd mantap teguh sungguh binaan nya. err..aku tak try celup air lg lah so far.

 Nota 1 : Pasu satu lg aku taruk kat laluan tangga.


Nota 2 : Bukan takat masak bodo2, deko bodo2 pon mmg kepakaran aku. hehe.

No comments:

Post a Comment