Friday 23 December 2011

Kemaman Kopitiam

Hampers raya dh stat memenuhi ruang opis...not for Christmas but for Chinese New Year!!!
Buat aku makin gayat mengira hari, mengira duit dlm kantung...sempat ke tak penuh kan tabung byk2 ni?..
Seb baik gak bos apek mood nya amat2 bagus since dh cecah umur pencen ni...kalau tak tu, aku salu harap RAYA tu tak muncul lagi baik, tak kira raya apa include raya puasa...hehe...tekanan bebbb.

Ni kisah hari selasa ari tu. Lunchdate dgn member from Kelab Isteri - K.inazz. Lepak kat Kemaman Kopitiam. First time g sini benornya. Not bad selection of menu.





Aku pilih menu NASIK dgn lauk sutung goreng. Pahtu add on dgn tomyam dan laksa...mati la TAMAK. Haha. K.inazz order bihun goreng tomyam kot, lupa nk snap gambonya.


Laksa ni share dgn K.inazz benornya. Kami sama2 peminat laksa tegar, kalau ada menu laksa wajib order at least semangkuk nak rasa, share. isk, terliur balik tgok laksa ni...sedapp.




Ni air wajib order kalau lepak memana kopitiam...CHAM ais. Hasilnya, malam tu, kul 12.30 mlm pon mata aku buntang lagi takleh tido2.

Asyik makan sedap dan makan byk je aku ni. Camno nk kurus ni gini..

No comments:

Post a Comment