Thursday 4 October 2012

Addicted? not so really 'lah...


Antara benda yang aku buat utk 'kill time' semasa menanti Aisyah habis sekolahnya hari2 -  on game 'BEJEWELED 2 DELUXE'.





Gigih bermain pon result camtu gak la. Berjujuk2 nama aku saja napok gayanya. Gila kuasa sungguh. Bila nak jadi JUTAWAN bejeweled ni yer...


Dan satu lg, lately suka sgt la minum bendalah ni. Suka tu tadak lah sampai hari2 ngadap minum. Salunya seminggu 2, 3 tin aku pulun.



La ni sampai tahap beli ready packed ada 1/2 dozen wat stok. Sebab kalau beli runcit harganya slighty pricey. Kalau beli 1/2 dozen (6 tin) tu harganya jatuh less RM2 setin. Tapi kalau beli kat kedai luar rega most jd above RM2.20. Pernah beli sampai harga RM3.20!!! Itu kat kampung aku ler. hehe.

Aku jadi tersuka tu pon sebab rasi nampak kesannya pada my body so far. Badan lebih 'fit', tak cepat letih dan mengantuk. Boleh menyahkan angin dalam badan aku jugak. Asyik sendawa je lah kerjanya lepas minum ni. Bila body dah FIT buat apa pon jd bertenaga gitu. Aummmmmmm....haha.

Selamat menyambut MALAM JUMAAT.

Tetiba.



No comments:

Post a Comment