Thursday, 4 October 2012

Orang ke patung?

Hari tu terbaca dalam paper pasal seorang remaja Anastasiya Shpagina dari Ukraine berusaha mejadikan dirinya menjadi seperti kartun anime Jepun pujaan hati.


Bila tengok gambarnya memang dah tak boleh beza gambar tu gambar orang ke gambar anime.









Dan ini pulak wajah asal katanya...mak aiii berbeza sangat2.




Jom tengok camno beliau transform dirinya menjadi living cartoon character.



Katanya juga, beliau tengah mempertimbangkan untuk menjalani pembedahan membuat mata supaya lebih 'asli' kelihatan seperti anime pujaan hatinya. mmmm. Sila. Sila. Sila.

3 comments:

  1. xchantek lah.mcm terseksa ja tngok..

    ReplyDelete
  2. CT...tu la kan...pelik2 pangai maknosia ni...

    ReplyDelete
  3. muka ketat bila dah jadi katun hahahaha

    ReplyDelete